chiptuning videó

Online marketing és chiptuning videók

Online marketing és chiptuning videók

Lóerők éjszakája – A Citroënek erősítése

2020. október 01. - Chiptuning Blogok

A francia márka különösen erős a dízelek terén, ez a választékán is meglátszik. Az öngyújtós modelleket jól lehet tuningolni, ebbe a körbe beletartoznak a kisebb haszonjárművek is.   Ha a chiptuning szóba kerül, akkor általában a személyautók teljesítmény növelésére gondol mindenki, azon belül…

Tovább

Felturbózott bajor álmok – Chiptuning BMW-khez

Az itthon kedvelt prémium márka élen jár a turbódízelek terén, amihez sok köze volt egy szolnoki születési mérnöknek, dr. Anisits Ferencnek. A körképünkben nem csak dízeleket járjuk körül, hanem pár benzines modellt is.   Ha megnézi az olvasó az elmúlt évek hazai használt autó behozatali…

Tovább

Chiptuning – Fogyasztáscsökkentés és a motor tartóssága

Cégünk kifejezetten a gyári, utcai személyautók és kisteherautók chiptuningjára specializálódott, átalakított motorokat versenyautókat nem, vagy csak néhány kivételes esetben vállalunk. Ellentétben a versenyautókkal, az utcai autóknál a tartósság kiemelten fontos szempont, cégünk a…

Tovább

Chip tuning – Célkeresztben a furgonok

Amikor a chip tuning a téma, keveseknek jut eszébe, hogy az utakat járó áruszállítók is képbe kerülhetnek. A gyakorlati tapasztalatok azt mutatják, hogy nem ördögtől való dolog a haszonjárművek motorjainak a tuningolása.   A haszonjárműves szakma másabb, mint a személyautós, egészen eltérő dolgok…

Tovább

Tervezett elavulás – Az autóalkatrészek tartósságáról

A mai profitorientált világban az autógyártó cégek nem törekednek arra, hogy az alkatrészek tartósak legyenek. A gyártók érdeke, hogy növeljék a termelést, és egy adott üzemóra/használat után az ügyfelek vásároljanak új alkatrészeket, vagy vegyenek egy új autót, mert a termelés…

Tovább

Lokális online marketing wikipédia

  A lokális online marketing (vagy lokális marketing) olyan vállalkozások számára elérhető online marketing eszközöket foglal magába, amelyek segítik a helyhez köthető keresést, illetve a helyhez kapcsolódó tartalmak megtalálását, vagyis azokat a találatokat jeleníti meg, amelyek a keresés…

Tovább

Online marketing wikipédia

4.rész

Az online marketing egyik legnagyobb erőssége, hogy az óriás mennyiségű és változatosságú adatnak (ún. big data-nak) hála rengeteg információt lehet szerezni a látogatókról, a potenciális vevőkről. Nemcsak a márkahűség vagy vevői elégedettség, de a kampányok hatékonysága is mérhetővé válik. Bizonyos…

Tovább

Online marketing wikipédia

3.rész

  Az eBay (a legnagyobb online aukciósház) például mostanában újszerű marketinget használ, amit adat-tápláló (datafeed) marketingnek is neveznek. Az eBay-ben eladó virtuális bolt-tulajdonos felviszi az általa eladásra kínált áruk és szolgáltatások adatait az eBay-re, majd onnan betáplálja ezeket az…

Tovább

Online marketing wikipédia

2.rész

Online marketing tevékenységek Smith és Chaffey (2001) könyvében öt olyan kulcsfontosságú marketing tevékenységet sorol fel (az '5Ss'-et), melyet egy szervezet online marketing taktikájának megvalósításához használhat fel. Egy (internetes) hírlevél szempontjából az 5Ss a következő:   Elad (Sell)…

Tovább

Online marketing wikipédia

Az online marketing az e-marketing egy fajtája, nem más, mint internetes marketing. Az internet létrejöttének első néhány évében (1995-2000), Közép-Kelet-Európában pedig a legutóbbi időkig sok tévhit kapcsolódott hozzá, mostanában azonban egyre több olyan tiszta, átlátható módszertan létezik, melyet…

Tovább
süti beállítások módosítása